РЕЖИМ РОБОТИ:
понеділок - неділя:
8.00 - 21.00
(без вихідних)
м. Житомир, ул. Грушевского, 7
м. Житомир
(041) 25-50-715
(067) 532-91-35
(095) 260-47-75
(093) 170-30-35
(093) 219-19-91
Показати всі номери

Оплата і послуги

 

Як здійснити та оплатити покупку:

Зателефонуйте менеджеру будбази «КУБ» чи складіть потрібні товари у кошик та заповніть поля форми замовлення на нашому сайті. Наш спеціаліст зв’яжеться з Вами якнайшвидше після отримання електронного замовлення з сайту для уточнення подробиць заявки.

Оплата може бути здійснена як безготівково, так і готівкою:

Безготівковий розрахунок:

  • оплата на картку ПриватБанку + 1%.

Готівковий розрахунок:

  • при отриманні товару на складі Ви можете здійснити оплату в касі;
  • за фактом доставки на місце.

Отримання замовлення:

1. Безпосередньо на складі

Покупка буде завантажена в Вашу машину безкоштовно, сплачувати за це не треба.

Зверніть увагу! У випадку, коли клієнт бажає забрати товар зі складу самостійно, менеджер повинен резервувати замовлені будматеріали та надати Вам номер резерву.

Готівкою у касу оплата приймається за цим номером. Якщо оплата безготівкова, менеджер передає інформацію про надходження коштів, а клієнт просто вказує номер свого резерву.

Отримати товари особисто завжди можна у таких населених пунктах (див. на карті).

2. З доставкою на будівельний об’єкт

Ми доставляємо замовлення клієнтів за будь-якою вказаною адресою у Житомирі або Житомирський області — Бердичів, Коростень, Малин, Новоград-Волинський, Андрушівка, Баранівка, Коростишів, Овруч, Олевськ, Радомишль, Чуднів тощо.

Компанія має великий автопарк, який складається з машин різного тоннажу. За Вашим бажанням ми здійснимо доставку покупки в той самий день, коли Ви зробили замовлення! Ще одна з послуг бази «КУБ» — виїзд спецтехніки (потрібно для великогабаритних і важких вантажів).

Будь ласка, якщо Ви обрали безготівковий розрахунок при замовленні матеріалів з доставкою, оплатіть покупку завчасно. Автівка буде завантажена і зможе виїхати зі складу тільки після підтвердження менеджером надходження грошей.

Готівковий розрахунок Ви зможете здійснити за фактом отримання доставки будматеріалів (оплата водієві автотранспорту). У такому разі ще до передачі грошей Ви зможете особисто перевірити якість, терміни придатності та кількість продукції.

При замовленні спецтранспорту або при вартості доставки ≥ 500 грн, клієнт має зробити передоплату.

Усі подробиці отримання замовлень допоможуть з’ясувати наші менеджери (див. телефони «КУБ» на вкладці «Контакти»).

В автомобільному парку 15 машин різного тоннажу і розмірів, що дозволить здійснити доставку будматеріалів недорого і день в день з моменту оформлення заявки на покупку! Для габаритних і важких вантажів можливий виклик спецтехніки.

Доставка: вартість та інше:

  1. По Житомиру (в грн. за доставку):
  • до 5 000 кг (ЗІЛ) — від 500;
  • до 3 000 кг (Газон) — від 450;
  • до 2 000 кг (Газель) — від 300.
  1. По області* (в грн. за кілометр відстані від складу до місця призначення):
  • до 5 000 кг (ЗІЛ) — 25;
  • до 3 000 кг (Газон) — 18;
  • до 2 000 кг (Газель) — 12.

* Треба уточнити у менеджера скільки коштує доставка в зазначений населений пункт Житомирської області, бо це залежить від точної відстані в кілометрах до нашого складу.

Наша компанія не користується послугами сторонніх поштових операторів (наприклад, Автолюкс, Нова Пошта, Інтайм тощо) для відправлення будівельних товарів. Висока ціна на перевезення великих вантажів поштовими компаніями робить використання цього способу отримання замовлень невигідним для покупців, бо значно підвищує загальну суму витрачених коштів.


Розвантаження автомашини, занесення будматеріалів на об’єкт

За потреби Ви маєте змогу додатково замовити на базі «КУБ» розвантаження й занесення будівельних товарів.

За роботу 1 працівника-вантажника слід буде сплатити 100 грн. Прорахувати самостійно вартість виконання розвантажувальних робіт можна на нашому сайті (див. Калькулятор).

* Звертайтеся до наших менеджерів для точного прорахунку розвантаження та/або занесення щоб уникнути прикрих непорозумінь. Обов’язково попередьте про наявність великих коридорів, особливих прольотів, нестандартних поверхів в будівлях тощо.

Для запобігання виникненню проблем, підготуйте місце розташування для будматеріалів заздалегідь!


Гарантії, що надає «КУБ»

Будбаза «КУБ» готова прийняти повернення товару протягом 14 діб (2 тижні) від дати купівлі товару. Ми надаємо ГАРАНТІЇ за таких умов:

  1. товарний вигляд будматеріалів та відсутність ушкоджень упакування;
  2. пред’явлення чека.

Зауваження: при заміні чи поверненні продукції транспортні витрати клієнта «КУБ» не компенсує.

З повагою, адміністрація

 

Знайшли помилку?