При оплаті карткою єВідновлення доставка БЕЗКОШТОВНА!
  • (093) 170-14-17
  • (093) 170-86-45
  • (050) 446-55-15
  • (098) 864-80-44
  • (095) 050-10-92
  • (067) 533-43-99
  • (067) 88-790-88
  • (099) 49-175-29
  • Відділ по роботі з юридичними особами:
  • (067) 533-27-88
  • (050) 447-86-05
  • Відділ логістики:
  • (095) 389-46-45
  • (067) 621-92-38
  • Постачальникам і партнерам:
  • (050) 564-50-50
  • (067) 634-64-60
  • Бухгалтерія:
  • (095) 389-25-45
  • HR-відділ:
  • (050) 424-10-92

8.00 - 21.00
(без вихідних)
Житомир
Замовити розрахунок
Житомир
Каталог товарів
Житомир
0 Товарів:
0 грн.
Корзина
0 compare Порівняння
0 wishlist Обране

Оплата і послуги

Умови замовлення та оплати:

Оформлення замовлення здійснюється за телефоном з продавцем-консультантом, або безпосередньо на даному сайті.
Після отримання електронного замовлення через сайт менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення.
Замовлення, оформлені на сайті, обробляються в першу чергу!

Способи оплати:                 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
  1. Оплата на сайті карткою VISA/MasterCard без комісії.
  2. На розрахунковий рахунок ТОВ з ПДВ (ціна товарів може змінитися на 2-5%).
  3. На розрахунковий рахунок ФОП без ПДВ.
  4. Готівкою в касу складу (доступно не на всіх складах).
  5. Під час доставки при отриманні товару (додаткова можлива передплата за транспортні послуги).
Ми є учасником державної програми відновлення пошкодженого житла через бойові дії. При оформленні замовлення на будівельні матеріали Ви можете розрахуватись карткою єВідновлення!

Способи доставки

1. На будівельний об'єкт
 
Ми доставляємо замовлення клієнтів за будь-якою вказаною адресою в Житомирі чи Житомирській області - Бердичів, Коростень, Малин, Новоград-Волинський, Ананьїв, Баранівка, Коростишів, Овруч, Олевськ, Радомишль, Чуднів та ін.
 
Компанія має великий автопарк, що складається із машин різного тоннажу. За Вашим бажанням ми здійснимо доставку покупки того ж дня, коли Ви зробили замовлення! Ще одна з послуг бази «КУБ» - виїзд спецтехніки (потрібна для великогабаритних та великовагових вантажів).
 
Будь ласка, якщо Ви вибрали безготівковий розрахунок при замовленні матеріалів з доставкою, сплатіть за покупку заздалегідь. Автомобіль буде завантажений та зможе виїхати зі складу лише після підтвердження менеджером надходження грошей.
 
Готівковий розрахунок Ви зможете здійснити за фактом отримання доставки будматеріалів (оплата водію автотранспорту). У такому разі ще до передачі грошей Ви зможете особисто перевірити якість, термін придатності та кількість продукції.
 
При замовленні спецтранспорту або вартості доставки ≥ 500 грн, клієнт повинен зробити передоплату.
 
Усі подробиці отримання замовлень допоможуть з'ясувати наші менеджери (див. Телефони «КУБ» на вкладці «Контакти»).
 
В автомобільному парку 15 машин різного тоннажу та розмірів, що дозволить здійснити доставку будматеріалів недорого та щодня з моменту оформлення заявки на покупку! Для габаритних та важких вантажів можливий виклик спецтехніки.
Придбання буде завантажено у Вашу машину безкоштовно, платити за це не треба.

Вартість доставки

По місту Житомир

По області * (грн за кілометр відстані від складу до місця призначення):

до 2000 кг - 480-608 грн до 2000 кг - 480 грн. + 36 грн/км від складу
до 3000 кг - 720-928 грн до 3000 кг - 720 грн. + 46 грн/км від складу
до 5000 кг - 1040-1440 грн до 5000 кг – 1040 грн + 56 грн/км від складу
 
* Треба уточнити у менеджера скільки коштує доставка у вказаний населений пункт Житомирської області, тому що це залежить від точної відстані за кілометри до нашого складу.
 
* Ця тарифна сітка не поширюється на товари довжиною більше 4 метрів (брус, профнастил, пластик, металопрокат). Для доставки цієї групи товарів викликається спецтранспорт, а розрахунок вартості здійснюється індивідуально на замовлення.
 
Новою Поштою здійснюється відправка тільки електроінструментів на повну передоплату, додатково оплачуються послуги кур'єра (вартість послуг вказана на сайті перевізника).

Економ доставка


Економ доставка - це тип відвантаження, який поширюється на замовлення загальним обсягом до 2 м3 і вагою не більше 500 кг.

Вартість економ доставки  - 400 грн

Розвезення здійснюється протягом 2-х робочих днів у період з 10.00 до 19.00.

При цьому типі відвантаження вартість фіксована. Відвантаження здійснюються з одного складу та за однією адресою в межах міста.

ВАЖЛИВО! У день доставки логіст передзвонить Вам та повідомить про заплановану доставку та точний час.

 

 


2. Безпосередньо на складі

 
Якщо клієнт бажає забрати товар зі складу самостійно, менеджер повинен резервувати замовлені будматеріали та надати Вам номер резерву.
 
Прохання заздалегідь зарезервувати всі товарні позиції, що цікавлять, у потрібній кількості, а так само здійснити повну оплату для гарантії наявності товарів на складі.
 
При відвідуванні складу без попереднього резервування необхідних Вам будівельних матеріалів та передоплати, ми не гарантуємо їх наявність. А ціни, встановлені на складі, можуть відрізнятися більшою мірою від тих, що вказані на нашому сайті.
 
Зверніть увагу! Безкоштовне зберігання товару на складі може здійснюватися протягом п'яти днів з моменту отримання оплати за цей товар. У разі збільшення терміну зберігання понад п'ять робочих днів Покупець сплачує за зберігання 0,3% від сплаченої вартості товару за кожен день зберігання.
 
Отримати товари особисто завжди можна в таких населених пунктах (див. на карті).
 
 

Розвантаження автомашини, занесення будматеріалів на об'єкт 

За потреби Ви можете додатково замовити на базі «КУБ» розвантаження та занесення будівельних товарів.
 
За роботу 1 працівника-вантажника потрібно буде сплатити 400 грн. Прорахувати самостійно вартість виконання розвантажувальних робіт можна на нашому сайті (див. Калькулятор).
 
* Звертайтеся до наших менеджерів для точного прорахунку розвантаження та/або замету, щоб уникнути прикрих непорозумінь. Обов'язково попередьте про наявність великих коридорів, особливих прольотів, нестандартних поверхів у будинках тощо.
 
Щоб запобігти виникненню проблем, підготуйте місце розташування для будматеріалів заздалегідь!
 
 

Гарантії "КУБ"

Будбаза «КУБ» готова прийняти повернення товару протягом 14 днів (2 тижні) від дати покупки товару.
Ми надаємо ГАРАНТІЇ за наступних умов:
 
  • товарний вигляд будматеріалів та відсутність пошкоджень упаковки;
  • пред'явлення чека.
Примітка: під час заміни або повернення продукції транспортні витрати клієнта «КУБ» не компенсують.
 
 
 
 
 
 
 
З повагою, адміністрація
 

 

Каталог Контакти Telegram Viber
Вгору